Protektiranje guma je proces kojim se potrošena guma čini upotrebljivom zamenom istrošenog i oštećenog gazećeg sloja (protekta) novim. Proces je u potpunosti usavršen tako da kvalitet protektirane gume ne zaostaje za novom gumom.
PNEUTECH je zahvaljujući dugogodišnjoj saradnji sa poslovnim partnerom iz Italije, kompanijom MARANGONI, usvojio najsavremeniju RINGTREAD tehnologiju, pri čemu koristi materijale vrhunskog kvaliteta (HP – HIGH PERFORMANCE) i ostvaruje izuzetan kvalitet protektiranih teretnih guma. Instalirana oprema i stručni kadar obezbeđuju godišnji kapacitet od preko 25.000 protektiranih teretnih guma.
-
Smanjenje troškova po pređenom kilometru
-
Maksimalna bezbednost
-
Vek protekta do istrošenja
-
Garancija 6 meseci ili pređenih 100.000 km
VRHUNSKA POUZDANOST
I EFIKASNOST U EKSPLOATACIJI
Poboljšane performanse u svim uslovima na putu, više kilometara i komforniji gazeći sloj, obezbeđuju manje pregrevanje guma, dokazujući stvarne prednosti u pogledu pouzdanosti i sigurnosti. Koncept protekta bez spoja eliminiše bilo kakvu slabu tačku gume i zastoj vozila. Samo je RINGTREAD sistem u stanju da obezbedi maksimalnu sigurnost na najvišem nivou.
SMANJENJE TROŠKOVA,
MANJA POTROŠNJA GORIVA
Ista sigurnost i pouzdanost visokog kvaliteta jednaka novoj gumi, RINGTREAD vam štedi novac. Ako u vašem voznom parku treba zameniti gumu, RINGTREAD vam daje najbolji odnos između cene i kvaliteta.
Zahvaljujući svom prirodnom zakrivljenom obliku, odsustvu spoja, kao i korišćenju visoko tehnoloških jedinjenja, RINGTREAD osiguratava mali otpor kotrljanja, što rezultira manjom potrošnjom goriva.
VIŠE KILOMETERA
BOLJE PERFORMANSE ZA SVE USLOVE PUTA
RINGTREAD se proizvodi u radijalnim čeličnim kalupima, kao nove gume, čime se garantuje savršena definicija žljebova i lamela bez deformacija tokom primene. RINGTREAD protektirania guma u potpunosti zadržava svoje karakteristike u pogledu performansi, što dovodi do usporenog i ravnomernog habanja. RINGTREAD jedinjenja su posebno formulisana za ostvarenje velike kilometražr na svim putnim površinama, osiguravajući duži vek trajanja gazećeg sloja. Pored toga, odsustvo spoja osigurava savršeni balans i na taj način pruža maksimalnu udobnost u vožnji.
MAKSIMALNO PRIJANJANJE
BOLJE PERFORMANSE ZA SVE USLOVE PUTA
Odsustvo deformacije RINGTREAD dezena i smeše formulisane za ostvarivanje velike kilometraže čine RINGTREAD otpornim na svim putnim površinama, što rezultira povećanim vekom trajanja. Kružni oblik prstena bez spoja daje gumi izuzetnu vučnu snagu i prijanjanje i na najtežim podlogama. Osim toga RINGTREAD zimski dezeni koriste jedinjenja posebno razvijena za optimalno prijanjanje pri niskim temperaturama i u ekstremnim uslovima.
Ministarstvo transporta Luxembourg izdalo je preduzeću DOO PNEUTECH sertifikat: E13*109R00*109R00*0052*00 kojim je potvrđeno da se protektiranje teretnih guma obavlja u skladu sa odredbama međunarodnog pravilnika ECE R 109. Homologacija 109 R – 000052 omogućava upotrebu PNEUTECH protektiranih guma za teretna vozila i njihove prikoloce, kao i za autobuse, na drumovima zemalja Evropske unije. Ova važna međunarodna potvrda za postignuti nivo kvaliteta u procesu protektiranja teretnih guma je dobijena 07. juna 2007. godine. Sertifikat se obnavlja svake godine.
Automatizovan proces proizvodnje garantuje visoku produktivnost i standarde kvaliteta, kao i izuzetne tehničke karakteristike protektirane gume.
Proces protektiranja se sastoji iz sledećih faza:
Početni pregled, koji mora da prođe svaka istrošena guma (karkasa), najvažniji je korak u celom procesu. Ova faza određuje da li je karkasa pogodna za protektiranje ili ima neke nedostatke koji je čine neupotrebljivom .
Početni pregled podrazumeva:
-
Inspekciju pod dejstvom visokog pritiska
-
Lasersku kontrolu metodom šereografije
U cilju poboljšavanja kvaliteta svojih proizvoda i usluga preduzeće „ PNEUTECH“ je tokom 2006-te godine investiralo u mašinu za lasersku kontrolu ispravnosti karkasa CUBO 2500, a 2014-te u mašinu za vizuelnu inspekciju karakasa pod djstvom visokog pritiska G100.
Laserska šereografija je jedinstvena tehnologija koja nam omogućava veliku pouzdanost otkrivanja mikrooštećenja na karkasi što rezultira veoma kvalitetnim proizvodima za koje dajemo pouzdanu garanciju.
Mašina za testiranje pod visokim pritiskom ima za cilj da olakša vizuelnu inspekciju karkasa, protektiranih guma i novih guma za autobuse, kamione i komercijalna vozila.
U ovoj fazi, se odstranjuje gazeći sloj istrošene gume i ostavlja se fino brušena površina koja je spremna za postavljanje protekta.
Posle brušenja i dodatnog pregleda, bilo kakva oštećenja na gumi se posebno popravljaju pre nanošenja protekta.
OBNAVLJANJE GAZEĆEG SLOJA
Ova faza podrazumeva postavljanje novog gazećeg sloja na karkasu. Proces se odvija na RING mašinama koje postavljaju i automatski centriraju protekt u obliku prstena na karkasu, omogućavajući maksimalno prijanjanje. Mašine su veoma sofisticirane i eliminišu svaku mogućnost ljudske greške.
Faza podrazumeva vakumiranje sistemom duplih envelopa koje obezbeđuju maksimalno prijanjanje protekta na karkasu.
Poslednja faza protektiranja u kojoj se u autoklavu pod strogo kontrolisanim uslovima vrši sjedinjavanje protektora i karkase.