Uređaj sa osam kamera namenjen za reglažu trapa na teretnim, poluteretnim i putničkim vozilima.
– Međuosovinsko rastojanje: do 18 m
– Merenje svakog vozila do 5 osovina
BEISSBARTH ML 34 EASY 2 CAM
3D uređaj sa dve kamere namenjen za reglažu trapa na putničkim i poluteretnim vozilima.
– Međuosovinsko rastojanje: do 4,5 m
– Rad sa točkovima (opseg) 13 – 25“
Pored odgovarajućeg pritiska, pravilna geometrija sistema oslanjanja vozila pomaže da se smanji habanje gazeće površine pneumatika. Ako se pneumatik troši neravnomerno, treba pregledati geometriju sistema oslanjaja (‘’trap’’). Centriranje trapa se sastoji od podešavanja uglova točkova tako da su oni normalni na podlogu (horizontalu) i međusobno paralelni. Svrha ovog podešavanja je povećanje trajnosti pneumatika i bolje držanje pravca vozila na ravnom putu. Geometrija vozila međutim nekada može biti narušena, sto prouzrokuje i nepravilan rad koji se odražava na pneumatike. Nekad je potrebno centriranje “prednjeg trapa” a nekada sva četiri točka. To zavisi od konkretne situacije i od tipa vozila. Važno je napomenuti da se reglaža trapa mora vršiti u skladu sa proizvođačkom specifikacijom vozila.
Nepravilna geometrija trapa dovodi do povećanja potrošnje goriva (od 4 do 12%) i bržeg habanja gazećeg sloja. Uticaj na pneumatike kod prikolica sa tri osovine u odnosu na ukupan otpor kotrljanja vozila može dostići i do 55%, dok uticaj pneumatika pogonskih osovina može dostići i do 30%, a pneumatika prednje osovine čak do 15%.
SICAM FALCO EVO 630 S IT V8